Tema: Re: Keletą programėlių pasiūlykite nemokamų
Autorius: bat0nas
Data: 2018-03-20 20:46:00
On 2018-03-20 18:23, Jonas Jonaitis wrote:
> Žadintuvą susiradau prie laikrodžio. Home mygtukas, tai tas kur ekrane
> atsiranda? S8 pas mane. Reikės pabandyti.O kur išsaugo? Copy-paste
> galima padaryti? lyg siūlė kartą kitą, bet kad nieko nebuvau copy padaręs.
> Kartais reikia išsiūsti tekstą parašytą kompiuteriu txt formate, ar kaip
> nors aš galėčiau įkelti iš to txt į telefoną, kad sms išsiūsčiau?
>
> Ačiū.

Spėju, kad S8 ekrano vaizdus išsaugo Internal memory -> Pictures ->
Screenshots kataloge. Pamatyti gali per galerijos programėlę.

Kadangi ekrano vaizdai yra jpg failai - tai galima copy paste kaip failus.

Kompiuteryje tekstą gali susirinkti https://keep.google.com/ puslapyje.
O tada telefone per Keep programėlę pasiimti. Šį metodą siūlau tik
todėl, nes Keep yra google produktas, o tau labai patinka Google
produktai ir sinchronizacijos :D :D :D :D