Tema: Re: Keletą programėlių pasiūlykite nemokamų
Autorius: none
Data: 2018-03-21 14:55:31
Tai tu jau ir žinutes rašyti išmokai? Greitai mokaisi :)

Šiais laikais nėra atskirų telefono adresų ar atskirų emailo adresų.
Šiais laikais yra 1 adresatas, pvz. JONAS ir prie jo nurodoma kiek nori
telefono numerių, el. pašto adresų, whatsappu, viberių, instagramų ir
viso kitko, ko tik galima sugalvoti.

PS man su teksto supratimu sunku, tai gal dar gali paaiškinti kodėl
pavardes sutrumpinai iki 2 raidžių? Gal ir man verta taip pasidaryti?