Tema: Re: Keletą programėlių pasiūlykite nemokamų
Autorius: Jonas Jonaitis <pavardė@microsoft.com>
Data: 2018-03-20 18:23:11
Žadintuvą susiradau prie laikrodžio. Home mygtukas, tai tas kur ekrane
atsiranda? S8 pas mane. Reikės pabandyti.O kur išsaugo? Copy-paste galima
padaryti? lyg siūlė kartą kitą, bet kad nieko nebuvau copy padaręs.
Kartais reikia išsiūsti tekstą parašytą kompiuteriu txt formate, ar kaip
nors aš galėčiau įkelti iš to txt į telefoną, kad sms išsiūsčiau?

Ačiū.