Tema: Re: Android t.y. Google gaidys
Autorius: Bronco
Data: 2018-01-09 16:55:58
On 2018-01-09 07:32, Aladdin wrote:
> Paskaityk laisvalaikiu apps'ų, kurie leidžia tai kažkiek apeiti
> review'us. Pilna atsiliepimų dėl nepasitenkinimo.

Tai kitaip ir negali būti. Įvertinus Android naudotojų kiekį, tie 1-2%
tiek triukšmo internete sukelti gali, jog jomajo ;)

> Ir kur gi tas Android
> lankstumas ir pasirinkimo laisvė, kurį taip akcentuoja android
> sąvininkai?

Lankstumas yra santykinis dalykas. Va, balerinos lanksčios, bet varinė
viela dar lankstesnė :)

> Čia jau labiau į Apple strategiją panašu. Nors šiaip aišku,
> geriau gi žmonių kontaktus pasiimti, susiindeksuoti, paskui jiems
> reklamas pritaikyti. Na bet šioje vietoje absoliučiai nepateisinu
> funkcionalumo mažinimo.

Už tai, jog daug kas sau lengvinasi gyvenimą apple pavyzdžiu, galime
padėkoti apple. Konkurencija vykta į abi puses, t.y. ji gali būti tiek
teigiama, tiek neigiama. Teigiama konkurencija naudinga vartotojams,
neigiama - priešingai. Šiuo atveju rinkos standartus vis dar diktuoja
Apple, tai jei Androide kažkas išnyko ir jis dar daugiau įgavo iOS
savybių, dėkoti reikia patys žinote kam.

O konkrečiai dėl kontaktų sinchronizavimo ir indeksavimo, mano kuklia
nuomone, šitą problemą mes jau pramiegojome prieš 10-15 ar net daugiau
metų, o dabar lieka tik atsipalaiduoti ir pamėginti pagauti malonumą :]

Iš esmės, guglas, apple ir visi kam reikia jau turi visus mūsų kontaktus
ir jiems nėra jokio skirtumo dėl 1-2% procentų "privačių duomenų"
saugotojų priešinimosi pastangų. Tu savo adresbuko nesinchronizuoji, bet
visi jame esantys žmonės juos jau sinchronizavo :]

Dar baisiau, jie juos sinchronizavo ne tik pas guglą... :]