Tema: Re: Android t.y. Google gaidys
Autorius: Bronco
Data: 2018-01-08 18:06:34
On 2018-01-08 11:12, Aladdin wrote:
> Nepastebiu kur tu juos pastebi. Be to ir rašiau - beveik. Laisvalaikiu
> pasidomek Android One projektu. Ok, jei bus ramiau, tegu būna pusplikis,
> bet esu 99 procentais įsitikinęs, kad account'ų/kontaktų valdyme iš
> Xiaomi pusės bent jau dabartinėje versijoje kurią turiu nieko nėra savo
> prikišta. Kaip jau sakiau - šitame modelyje iš Xiaomi yra vienas apps'as
> ir truputis telemetrijos.

Čia tik dėl "plikumo" tikslios formuluotės kalbėjau. Kai aparatas yra ne
iš nexus ir pixel serijų, jau visiškai saugiai teigti, jog kažkas yra
labai "plika" nesigauna ir tenka aiškintis.

Na bet jei tu išsiaiškinai, jog tave dominanti dalis yra identiška
"plikam" androidui, tada reiškia guglas dėjo skersą ant bijančių
cloud'ų, nes jų yra visiškai nereikšminga procentinė dalis. Kam rūpintis
tam tikrų funkcijų palaikymu, jei jomis beveik niekas nesinaudoja...

Jei su tokiomis pretenzijomis ir antrašte ateitum į abalių forumą, būtum
aplamai suspardytas (greičiausiai kojomis), o čia matai, kultūringai
diskutuojam, svarstom kas ir kaip ;)