Tema: Re: Android t.y. Google gaidys
Autorius: Aladdin
Data: 2018-01-08 11:06:11
Tai patikėk, kontaktų saugumu pasirūpinu ir keliu problemą ne dėl to, kad kontaktai po upgrade'o
dingo. Keliu problemą, kad Google standartiškai paslėpė galimybę kontaktus saugoti lokaliam storage.
Ir tikrai ne aš vienas toks, abejoji - pasidomėk internete:) Labai smart'e duomenų privatumu gal ir
neprisirūpinsi - bet jei aš nenoriu į klaudą kontaktų krauti, vadinasi nenoriu. O šitoje vietoje
pasirodo jau pasivijome ir Apple.

--
Sent from my home system