Tema: Re: Android t.y. Google gaidys
Autorius: ostapas
Data: 2018-01-09 15:40:15
o tai bitkoinus kuo kast?

"Yvl"  wrote in message news:p32glt$566$1@trimpas.omnitel.net...

ir vis tik, griztant prie klausimo: kokios tu laisves tam telefone ten
ieskai? apart geeko masturbacijos "apipisau sistema" daugiau nieko tame
nematau.

"Kesha"  wrote in message news:p324ji$pnp$1@trimpas.omnitel.net...

It happens that Yvl formulated :
> jau bbzn kiek metu bandau suprast, kokios ten laisves tam telefone ieskot
> ir naxujam?

Nu tai tokiems yra graužtukai, ten jau už jus pagalvota...
Šiaip tai ten dabar jau ne telefonas pagrindinė funkcija, čia jau
gaunasi pagalbinė :)