Tema: Re: Android t.y. Google gaidys
Autorius: Bronco
Data: 2018-01-05 18:21:10
On 2018-01-05 16:37, Aladdin wrote:
> Tai matyt ir visi account'ai saugomi google account'e? Pas mane kai
> xiaomi turejo 7.1.2, kontaktai buvo lokaliame phone storage. Po
> upgrade'o i 8.0 - viskas dingo.

Jei saugai kontaktus tik lokaliai, tai turi pats rūpintis jų saugumu, o
ne guglas ar xiaomi, ypač, kai vyksta pagrindiniai OS apgreidai. Prieš
kiekvieną apgreidą exportink ir išsaugok, paskui susikelsi atgal.
Paprastai ar smagiai pamušęs į būgnus, bet susikelsi.

O, šiaip, tai užsiimi vaikų žaidimais ir tiek. Bet tu ne vienas toks,
pažįstu dar vieną kolegą, kuris tokiu būdu rūpinasi "duomenų privatumu".