Tema: Re: Android t.y. Google gaidys
Autorius: Aladdin
Data: 2018-01-08 11:12:48
Nepastebiu kur tu juos pastebi. Be to ir rašiau - beveik. Laisvalaikiu pasidomek Android One
projektu. Ok, jei bus ramiau, tegu būna pusplikis, bet esu 99 procentais įsitikinęs, kad
account'ų/kontaktų valdyme iš Xiaomi pusės bent jau dabartinėje versijoje kurią turiu nieko nėra
savo prikišta. Kaip jau sakiau - šitame modelyje iš Xiaomi yra vienas apps'as ir truputis telemetrijos.

--
Sent from my home system