Tema: Re: telefonas uz 200EUR?
Autorius: kef
Data: 2017-11-23 14:06:00
O tai kas sake kad tik samsungas, tiesiog geras kalendoriaus appsas ir tiek,
normaliu pakaitalu playstore nemaciau. O del nereikalingu appsu - rootas ir
tiek. Jamti netobula nexuspixeli uz brangiai irgi neapsimoka.

On 2017-11-22 09:35, kef wrote:
> Samsungo kalendoriui tikrai riebus pliusas.

Samsungo kalendorius, tai tik vienas appsas, dėl jo rinktis visą
samsungo šlamštą su krūva nereikalingų appsų ir visokiais knoxais ir
kita fignia, nelogiška. Geriau jau Calendar patinkantį appsą susirasti
ir naudoti jį ant visų android įrenginių. Nors man kažkaip ir guglo
sueina kalendorius, tik aš jo niekada nenaudoju "month" režime, o
pastoviai laikau įjungtą "agenda".