Tema: Re: telefonas uz 200EUR?
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-26 17:08:02
Mažesnė ir juntamiau trumpiau laikanti batareikė. Pliusas - kamera su
"wanna be veidrodinis fotikas" pretenzijom (aš ne apie fotkių kokybę, o
apie madingą bokeh spec efektą).

Norint pliko Androido, jį galima turėt ir ant Note serijos ( ir kokį tik
nori, tame tarpe ir Oreo).

Aš sakyčiau, kad nelabai verta (visų pirma dėl baterijos).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/