Tema: Re: telefonas uz 200EUR?
Autorius: Caponi
Data: 2017-11-03 08:12:14
Jis traktuojamas kaip labai geras telefonas, gal net turinčių vieną
geriausių kokybės/spartos/kainos santykių, o ne kaip flagmanas.
O kas link Crome, tai jo, vartysis labai panašiai, su sąlyga, jei
tikslas bus Chromu naudotis pagal tiesioginę paskirtį, o ne paleidinėt
su chronometru rankoj, tada gal tikriausiai kažkokius skirtumus ir
fiksuosi. Čia panašiai kaip ieškot ofisinių programų veikimo skirtumų
kompų su i5 ir i7 CPU.
Skaičiukai su amžium darosi vis mažiau įdomūs ir pagrindinis tikslas
keliamas daiktui kad džiugintų, o ne kas specsai būtų skirti
pasipontavot prieš chebrą.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/