Tema: Re: telefonas uz 200EUR?
Autorius: none
Data: 2017-11-15 11:47:16
Aišku, tik nereikia apibendrinti, kad visos LT kontoros vagys. Aš irgi
turiu e-parduotuvę ir tikrai nieko neapvaginėjam. Payserą naudojam, bet
daugiausia atsiskaitoma tiesioginiu banklinku. Atsiskaitymo nuo kortelių
neįdiegęs, nes galvojau, kad ir taip patogu klientui, plius tai kainuotų
papildomai :)
Atsiskaitymas grynaisiais kurjeriui baisiai populiari paslauga
Lietuvoje, už tai klientai moka papildomai po ~2Eur