Tema: Re: telefonas uz 200EUR?
Autorius: kef
Data: 2017-11-03 13:51:17
Tave rimtai koks androidas davede iki metimo i siena ar tik patologiskai
bijai kad nedavestu, avansu? Objektyviai min. reikalavimai telefui kad jo
neskubeciau upgreidinti: 4G su B20, androidas >=4,x, RAM >=1G, vidinis
"sisteminis" flashas appsams >=1G, belekoks CPU. Toks butu gan komfortiskai
usable viskam. Jei jau kalbet apie benchmarkus, tai labiausiai domintu visu
4G dazniu, Wifi ir GPS jautrumai, apie kuriuos nei gamintojai atvirauja, nei
benchmarkai pasakoja. Kad isipaiso i kazkokias min. normas nei kiek
nedziugina, nenoreciau viesbucio kambaryje ieskoti kur dar gaudo o kur jau
ne. mi4x atrodo neblogiausias pasirinkimas del jautrumo

"albinas"  wrote in message news:othhan$u9v$1@trimpas.omnitel.net...

Idomi pas tave situacija, bet yra ir zmoniu kuriem rupi parametrai
ir objektyvus, kiek imanoma, ju ivertinimas. Dabar skraido, po
metu jau nelabai, po 3 jau mesi i siena.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/