Tema: Re: telefonas uz 200EUR?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-11-03 00:09:27
On 11/2/17 21:06, Bronco wrote:

> Man tai būtų įdomiau, jei kas pasakytų, kodėl net griobanuose 5-os eilės
> kiniečių gamintojų telefonuose sumontuojami SD835, o tabletą net

Yzi, nes lefatonai yra einama preke ir minetam 835 chipsui yra reference
dEzainu. T.y. net ir pozlibiui dedulei liao is garazelio klausimas is
techninio tampa grynai finansiniu: po kam qualcommas juos parduoda.
Matomai - yperkami.

> garsiausių brand'ų su SD821 reik su žiburiu ieškot? :)

Irgi yzi - kiek nauju tabletu modeliu siais metais isleido? Ir ka uz
juos moka? Jei telefonus dar kazkiek perka, tai tabletkiu nelabai. Todel
ir noras dEzainint naujus modelius su naujais chipsais toks super ribotas.
Ju savikaina zymiai didesne nei telefonu, o klientu noras moket baPkes
labai ribotas. T.y. monkes biznis.

Net ir abalei po biski staPdo arklius. Nors atrodytu, sita kontora gali
sau leist ka tik uzsinorejus ir tokio ypado upgreidas kartu su yphawnu
turetu buti praktiskai garbes reikalas. Ypac kai del monopolizmo ios
ekosistemoje ju pardavimo kiekiai nera mazi net ir smunkancioje rinkoje.