Tema: Re: Android savame stiliuje... J okios kokybės
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-02-04 21:20:49
On 2/4/17 19:21, Caponi wrote:
> Klausimas ne tik kiek tų modifikacijų, bet ir kokio lygio, bei ant
> kiek jos priimtinos-nepriimtinos. Taip pastarasis faktorius yra
> individualus, bet asmeniškai aš iš vizualines pusės pas Samsungą
> (pirmas ir paskutinis asmeniškai turėtas aparatas buvo S4 mini, nors
> ten ką painstaliuot, pamodifikuot teko ir daugiau) kaip minimum
> nepamačiau nieko įdomaus, kai kas užpiso, gliukų pilna, KNOX'as išvis
> užsiutino (juolab, kad jokio super saugumo, kas deklaruojama kaip

Kuom tas KNOX'as trukdo gyvent? Turiu zumzunga su knoxu jau kokius gera
pusmeti, su knoxu dar niekada nesusiduriau.

Is vizualines puses su zumzungo groziais irgi nesusuduriu. Launcheri
juzinu nova net ir nexuose, o daugiau tom zumzungo grozybems nera kur
pasirodyt, bo settinguose lankausi karta i pusmeti.

O daugiau telefonas kaip telefonas, dirba ir nekriuksi. BaKterija isvis
stebuklingai laiko, galiu kraut kas trecia diena.