Tema: Re: Android savame stiliuje... Jokios kokybės
Autorius: Shadowed
Data: 2017-01-30 10:33:02
Nesinervuokit, visko pasitaiko. Pas mane jau eilę metų (taip kokie 5-6)
androidiniai rageliai (priešpaskutinis HTC Sensation XE, dabartinis HTC 10,
koks prieš tai buvo jau ir nepamenu) - nu tikrai jokių priekaištų, nors
ankstesnį ir rootinau, ir rom'inau ir visokiais iškreiptais budais kankinau.
Kartais reikia pamankštint smegenėles, bet be to visai ne kas būtų.
Androidas dabar kaip Win95 laikais Nix'ai, aukštesnis levelis. Dėl to ir
lazdavodavom "windowsų vaikus". Nors maniške ir be jokių mandrybių jūzina
tokį pat HTC 10, o pas ją ten visokių nesamonių tipo vaiberių, skypų,
knygasnukių ir pan primontuota - nu ir veikia. O gal mums tiesiog sekasi
neužsiraut ant kokių gliukų...

"kef"  parašė naujienų news:o6ms6e$dft$1@trimpas.omnitel.net...

ten ne tik apie s3, taip pat s4, dat tabai kazkokie pamineti.

O del googlo kokIbes tai nereikia varyti, tikrai kokIbe. Pagooglink pvz.
google play services takes all memory. Ir istoriju kur tas neaisku kam
skirtas sh prigeneruoja pvz 3GB xzn kam reikalingu duomenu. Turint tiek
vidinio flasho galima labai nesiparinti, istrini ir gerai kuriam laikui. Bet
prase paziuret ar galima dar ka nors su galaxy ace padaryti, ar jau ismest,
vis low memory ir low memory. Tai aisku kad low, kokie 0.2GB. Darai factory
reset, ieini viena karta sekmingai i Play ir viskas, out of memory. Kad dar
karta ka instaliuot reikia google play ir ta fakin play services
isinstaliuot. Kitaip niekaip. Turint roota galima isjungti ta sh. Per adb i
/data/app imeti tuscia odex faila vietoj play services. Viskas. Ir play
veikia, ir ace skraidyt pradejo ir appsu instaliuok sakyciau kiek nori,
vietos vis yra ir yra.