Tema: Re: Android savame stiliuje... J okios kokybės
Autorius: Caponi
Data: 2017-02-04 20:21:40
Klausimas ne tik kiek tų modifikacijų, bet ir kokio lygio, bei ant kiek jos priimtinos-nepriimtinos. Taip pastarasis faktorius yra individualus, bet asmeniškai aš iš vizualines pusės pas Samsungą (pirmas ir paskutinis asmeniškai turėtas aparatas buvo S4 mini, nors ten ką painstaliuot, pamodifikuot teko ir daugiau) kaip minimum nepamačiau nieko įdomaus, kai kas užpiso, gliukų pilna, KNOX'as išvis užsiutino (juolab, kad jokio super saugumo, kas deklaruojama kaip pagrindinė to šūdo integravimo priežastis, jis neužtikrina, pakankamai pasipisęs nusirootinau ir iškastravau kas nereikalinga taip, kad tas KNOX'as net nesumiaukė). Apie Huawei nežinau nieko, o va Xiaomi Redmi 3 Pro maloniai nustebino - taip, launcheris momentaliai buvo pakeistas į Nova, bet va tai ką Xiaomi ten primodifikavo, tai daug kas sukėlė teigiamas emocijas - ir vizualiai kažkaip man asmeniškai gražiau (OK OK, skonio reikalas), ir visokių smulkmenėlių prikolnų yra, pvz., dialery rodoma kiek kartų telefonas skambėjo praleistų skambučių atveju, nukreipus fotiką į snukį pasirodo Xiaomio spėjimas kas kadre - vyras ar moteris ir kiek jam metų :-), detalus notifikacijų valdymas, standartinis addressbookas moka sugeneruot kontakto QR kodą ir dar ten visokių smulkmenėlių buvo, dabar jau net nepamenu visko, bo aparatu ne pats naudojuosi.
O hardwaras tai taip, neblogas, bet gerumo/kainos santykis pakankamai xujovas...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/