Tema: Xiaomi Redmi Note 4
Autorius: android
Data: 2016-12-31 20:49:30
"Xiaomi Redmi 3S Prime international" - paskaites sia tema cia, pirkau is sio pardavejo
(goldway.aliexpress.com) subj

Atejo per ~2 savaites, atveze DPD. Mokejau 177e isviso.
Tai maziausiai 50e pigiau negu pigiausias toks Lietuvoje.

Visks ok, tik batarke seda greitokai. Rodo, kad 66% paima standby rezimas. Nesuprantu kodel tiek.