Tema: Re: Xiaomi Redmi Note 4
Autorius: nezinomas
Data: 2017-01-06 19:46:23
nu tai pas 4pda susirenki visa info o ROM parsiputi is gamintojo, nes buna
4pda kartais uzmiega ir paveluoja info atnaujint ar nuorodas koks zioplys
sumaiso
as visa laika perziuriu xda developerius, 4pda, needrom ir oficialu saita
(nes anksciau ir CM pabandydavau kai kuriuos)
siaip dazniausia naudoju multiROM saito ROM'us, jie su minimum uzvelavimu
gaminami plius maziausia isdarkomi palyginus su kitais