Tema: Re: Android savame stiliuje... Jokios kokybės
Autorius: Rimas
Data: 2017-01-30 11:00:13
On 2017.01.30 10:51, kef wrote:

> Tai nuo seno turejo ta aciu ir dziaugesi iki kol googlas nepradejo
> visos atminties uzgrobt. Zinok be tu supistu play servisu eina
> prifarsiruoti ta aciu kuo tik dusia pageidauja. Nori navi, nori blatni
> oru widgetai. Zodziu fantazijos reikia turet kam jis netinkamas, aisku
> be play serviso.

Nu windows'ų winsxs folderis irgi tokio dydžio, koks jis pasidaro ilgiau
panaudojus, nx reikalingas.
Ypač kai atsirado ssd (kad ir 64GB). Ir kai tas folderis 10-20GB - tai
kiek lieka laisvos?
Pasidaro gana px, kai ssd min 128GB.

Taip ir čia. Arba senas softas arba perki naują divaisą su daugiau ram,
cpu, vietos ir pan.

Man ir daug kas nepatinka googlo politikoj - ale ką padarysi, kai
alternatyvos nevilioja.