Tema: Re: Android savame stiliuje... J okios kokybės
Autorius: Caponi
Data: 2017-01-29 21:27:00
Nebūtinai. Atkreipei dėmesį, kiek Samsungas kepa modelių ir kaip visur kur įmanoma reklamuojasi? Va tau ir atsakymas, kodėl jis "geidžiamiausias" gamintojas (nors man, pvz., tai turbūt pats paskutinis iš ne visiškų kitaicų dėl tų savo softinių xuinių - pradedant vizualiniais dalykais ir baigiant visokiais KNOX'ais). O kai patampi "geidžiamiausiu", tai gali kainas lankstyt kaip nori, visada atsiras būrys ožkučių, kurie stovės eilėj prie kiekvienos naujienos ir bašliuos iš ten kokių SMS kredit pasiskolintais euriukais :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/