Tema: Re: Tele2 - Belarusija - "CėŽėVė" :)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-12-30 21:11:35
Tai reiskia nezinai, o tik speji, kad visas duomenu trafikas eina per viena
centrini serveri. Tada sutinku, isrisai. As net zinau, kuri jis stovi -
porcelianiniame arbatinuke, kuris sukasi zems orbitoje. O kadangi tai labai
padeda teorijai apie visuotini pokalbiu irasinejima - reiskia taip ir yra.

"Invertuota panda"  wrote in message

On 12/30/16 17:40, Linas Petkevičius wrote:
> Mano minimaliso zinios apie tinklus leidzia manyti, kad tokio tinklo
> funkcionavimas galimas ir be centrino serverio. Kurio butinybe Lietuvs

Tai turi konkrecia nuoroda i toki sprendima ar ne? Kox tinklo elementas
uzsiima lokaliu rutinimu ir visokiu ten kodeku konvertavimais? Nes mano
ziniomis tokio nera.