Tema: Re: Tele2 - Belarusija - "CėŽėVė" :)
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-12-11 21:27:00
On 12/11/16 20:20, Linas Petkevičius wrote:
> Visu Lietuvoje vykstanciu telefoniniu pokalbiu duomenu baze, apie kuria
> visuomene neinformuota, ojos naudojimo tvarka viesai neskelbiama -
> nepanasu į samokslo teorija?

Man asmeniskai? Nea. Saugumas apie savo veikla apskritai nelabai
informuoja visuomene. Lietuvoj apie tai net nevyksta jokiu diskusiju.
Skirtingai nuo tarkim USA ar DE. Bet ten irgi net ir mygami nieko daug
nepasakoja ir netgi viesai meluoja tol kol tik kaip nors gali.

O siaip tai labai patogus instrumentas, ipac jei reikia post factum
istirt koki nors rezonansini ivyki. Kitaip tam tikri pareigunai gali
pasirodyt loxais ir netinkamais atlikt pareigas. Kitaip tariant -
interesas gali buti.

as neteigiu kad tokia baze yra ar nera. As tiesiog teigiu, kad
techniskai tai yra lengvai igyvendinama. Toliau - kiekvieno asmenines
fantazijos reikalas.