Tema: Re: Tele2 - Belarusija - "CėŽėVė" :)
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-12-09 00:09:24
On 12/8/16 11:07, Bronco wrote:

> Nėra įrodymų, reiškia nėra ko ir bangų kelt. Ką vokiečiai ir padarė.
> Įrodyti tai, ko nėra, visada labai problematiška :)

Kokiais faktais remiesi teigdamas kad to nera?

Vokieciai ten daug kur bangu nekelia. Pvz iki siol bijo pasikviest
snaudena, idant neuzrustintu jankiu. Tai apie kokius dar tyrimus tokiam
kontekste galima sneket? Net jei irodymai guletu tiesiai po kojom, ju
vistiek niekas "nematytu".

> Nes pvz. pamėgink įrodyk, jog aš nebendrauju su ateiviais. Sugebėtum?
> Aišku, jog ne. Bet ar tai reikštų, jog aš bendrauju su ateiviais? :]

Jei butu technines galimybes (kas "pasiklausymo" atveju neabejotinai
yra), tai nebutu racionalu gavoti kad tu nebendrauji.