Tema: Re: Tele2 - Belarusija - "CėŽėVė" :)
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-12-09 00:27:34
On 12/8/16 11:21, Bronco wrote:

> Inspektorius Jonas Petraitis susirastų tame archyve savo žmonos
> pokalbius su meilužiu ir panaudotų prieš ją. Bet ką tai reikštų? Jog
> valstybė šnipinėja piliečius, ar, viso labo, jog konkretus valstybės
> pareigūnas padarė nusikalstamą veiką?

Inspektoriams jonams ir petraiciams i tokias neegzistuojancias bazes
kisti snapo niekas neleidzia.

> Formaliai jis nusikaltėlis, jei tą medžiaga pats pavogė, o jei tik gavo
> iš kažkur, tai gavo iš kitų nusikaltėlių ir jie ten visi drauge
> susitepę. Todėl ir slepiasi Rusijoje, ir tik todėl kol kas laisvėje
> (sąlyginai).

Kaip pats matai - pratraukia ne tuos kurie lauzo istatymus ir klausosi,
o tuos kurie tai iskelia i viesuma.

Rezultatas: klausyt-irasinet nepavojinga, paviesint irodymus - pavojinga.

> Organizacija? Kas tai organizacijai vadovauja? Ateiviai? Iš darbo šiais
> laikais galima išlėkt už bet kokią smulkmeną net ir organizacijos
> vadovui. Man atrodo, tu neįsivaizduoji kaip veikia Lietuvos atitinkamus
> įgaliojimus galinčios turėti struktūros.

O tu tipo isivaizduoji? :)

> Jei nori susidaryti aiškesnį vaizdą, paskaityk Operatyvinės veiklos
> įstatymą, o paskui paguglink kas nutikdavo tiems pareigūnams, kurie
> viršydavo savo įgaliojimus net, pvz., tokiose smulkmenose, kaip visokių
> VRM duombazių panaršymas laisvalaikiu, tenkinant savo kuklų smalsumo
> jausmą. O čia kažkas apie visos Lietuvos gyventojų pokalbių įrašymą
> kalba...

Gal skirk zhemes kirminus su ju asmeniniais smalsumais ir (ehm) "kova su
terorizmu".

> Mes kalbam apie Lietuvą, teisingai? Tai ir apsiribokim ja, nes pasaulis
> margas ir didelis. Va, visai netoli rytuose, už 1000 km nuo Vilniaus,
> tikrai visus duomenis kaupia ir saugoja, ir nesirūpina dėl išnaudotų TB
> kiekio.

Tipo lietuva cia kazkokia kitokia? Kad pas mumi nera kam paviesinti toki
dalyka - tikiu.

Kas del "daro ar nedaro", tai labai paprastas reikalas: turim meska su
panosej padeta puodyne medaus. Kiekvienas gali pats sau nusprest kiek
realus kad meska to medaus nelies.