Tema: Re: Tele2 - Belarusija - "CėŽėVė" :)
Autorius: Bronco
Data: 2016-12-08 12:21:08
On 2016-12-08 00:32, Invertuota panda wrote:

> Kaip tai nepanaudosi? Daugeliu tikslu netgi labai naudingas dalykas.

Inspektorius Jonas Petraitis susirastų tame archyve savo žmonos
pokalbius su meilužiu ir panaudotų prieš ją. Bet ką tai reikštų? Jog
valstybė šnipinėja piliečius, ar, viso labo, jog konkretus valstybės
pareigūnas padarė nusikalstamą veiką?

> Niekas ten nieko netrauks. Va snoudenas kiek visokio shudo iskele, ir
> ka? Ka nors pratrauke?

Formaliai jis nusikaltėlis, jei tą medžiaga pats pavogė, o jei tik gavo
iš kažkur, tai gavo iš kitų nusikaltėlių ir jie ten visi drauge
susitepę. Todėl ir slepiasi Rusijoje, ir tik todėl kol kas laisvėje
(sąlyginai).

> Vienas pareigunas asmeniskai - taip. O vat organizacija - visai netgi
> ramiai.

Organizacija? Kas tai organizacijai vadovauja? Ateiviai? Iš darbo šiais
laikais galima išlėkt už bet kokią smulkmeną net ir organizacijos
vadovui. Man atrodo, tu neįsivaizduoji kaip veikia Lietuvos atitinkamus
įgaliojimus galinčios turėti struktūros.

Jei nori susidaryti aiškesnį vaizdą, paskaityk Operatyvinės veiklos
įstatymą, o paskui paguglink kas nutikdavo tiems pareigūnams, kurie
viršydavo savo įgaliojimus net, pvz., tokiose smulkmenose, kaip visokių
VRM duombazių panaršymas laisvalaikiu, tenkinant savo kuklų smalsumo
jausmą. O čia kažkas apie visos Lietuvos gyventojų pokalbių įrašymą kalba...

> Nezinau kaip VSD, bet tiek britu saugume tiek jankiu tokiu fintu su
> zmonu ir siaip pasiju stebejimu tai pasitaike nemazai, net oficialiai
> dokumentuotu.

Mes kalbam apie Lietuvą, teisingai? Tai ir apsiribokim ja, nes pasaulis
margas ir didelis. Va, visai netoli rytuose, už 1000 km nuo Vilniaus,
tikrai visus duomenis kaupia ir saugoja, ir nesirūpina dėl išnaudotų TB
kiekio.