Tema: Re: Google Pixel (Sailfish) kaina
Autorius: invertuota panda
Data: 2016-09-26 08:42:51
On Sun, 25 Sep 2016 20:14:05 +0200, "[mikro]" <msn@microsoft.com> wrote:
>ta prasme tu tikrai manai, kad kazkoks ramo chuipukas, ar ten 2 ar 4 ar 6
>juntamai akuma labiau siurbs? ne cpu, ne lcd, bet ramo chipukas? ar tu cia
>kitur lenki, kad prisidarysi appsu ir t.t..

Aš ne manau, taip yra. RAM'as yra vienų iš didžiausių energijos
siurbelių ramybės būsenoje. Nepamirštam, jis dinaminis, kiekvieną
bituką reikia reguliariai "apverst". Berods kas 64ms, t.y. 16 kartų
per sekundę. Visada, net kai telefonas "miega".
Kuo bitukų daugiau, tuo didesnės energijos sąnaudos.

>aisku, siai dienai 6gb nereikalingi realiai. net ir 2gb gal dar net uztenka
>is bedos, o bet taciau jo ten tiek yra... o kitas it'isniku posakis, ramo
>niekada nebus perdaug, kas su tokiais appsu griozdiskejimais per
>pastaruosius metus tai elementariai baigia pasitvirtinti.

Kas ten taip labai griozdėja? Kažkaip nepastebiu.

--
kthxbai