Tema: Re: Google Pixel (Sailfish) kaina
Autorius: [mikro]
Data: 2016-09-25 20:47:04

"Invertuota panda"  wrote in message
news:ns6r3j$tp1$1@trimpas.omnitel.net...

On 9/24/16 14:44, [mikro] wrote:
> nu nzn ka tu turi uomeni normalu. visoks htc su tokiu paciu cpu, ramo

Tai visoks HTC yra biskis kitas brendo lygis. One+ vieta yra tarp
visokiu ten huaveju, zte ir kitu lephonu.

as aisku oneplus negiriu, nes dar net neciupinau, bet htc tai man bybys
paskutinis. tokio pacio lygio kinietis, dar ir pusiau kazkoks
bankrutuojantis, kuris nei normaliai os atnaujina, nei normaliai esama
"atslifuoja". o kaina tai bl applo lygio. paziurekit kiek htc 10 kainuoja,
ir uz ka ten idomu tiek moket? uz ta pati cpu, ram, flash? ar uz ekrana?
kamra ten irgi neblizganti, korpusas kaip visu - eilinis aliuminio
monolitas... tai taip ir nezinau, pvz kuo jis geresnis uz lg g5 ar s7 apart
koSTmine kaina...

> maziau, flasho 2x tik kaina kazkaip +2x gaunasi. ekrano 5.5 fhd pilnai
> uztenka, visi tie 2k tai nachui jie reikalingi, as pvz ten skirtumu
> nematau....

Nerta ten FHD, ten juk amoledinis pentailas, melynu beigi raudonu
pixeliu ten perpus maziau. Gyvates odos efektas akivaizdziai matosi.

kiek ziurejau srgb mode ijungus viskas ten pakankamai gerai. na paziuresim,
bet kitaverstus, gauti 6gb ramo, sd820, 64gb normalaus ufs2.0 storago uz 400
euru yra lb gerai. aisku kamera ten nera kazkas tokio (as jos ir nenaudoju
beveik, px man ji, bile yra)