Tema: Re: Google Pixel (Sailfish) kaina
Autorius: [mikro]
Data: 2016-09-21 21:08:58
done. :) nu ziuresim per kiek laiko ateis ir kas per aparats:d

On 2016-09-21 20:13, [mikro] wrote:
> vsio jasno. dekingas uz atsakymus, dar pakomentuok del pristatymo, kaip
> jie ten, pastu ar kurjeris I namus?

Šiaip, šitie dalykai gali keistis priklausomai nuo oro ar pardavėjo
nuotaikos, tai geriau tau jų FAQ paskaityti arba gal kas iš neseniai
pirkusių pakomentuos. Spėčiau, jog gausi su kurjeriu į namus, bet
garantuoti nesiimsiu. Bent jau aš taip gaudavau. Patarimas tik toks -
adreso eilutėje kaip nors įkomponuok ir savo mobilaus tel. numerį, tada
kurjeriai visada paskambina prieš pristatydami. Labai patogu.

> biski uzpisa, kad daugiau nei menesi laukt reiks:(

Mano pastebėjimais, jie visada linkę užlenk pristatymo datas pernelyg su
didele atsarga. Na, kad visada būtum patenkintas, jog pristatė laiku :)
T.y. gali tikėtis ženkliai greitesnio pristatymo.