Tema: Re: Google Pixel (Sailfish) kaina
Autorius: [mikro]
Data: 2016-09-25 21:14:07
ta prasme tu tikrai manai, kad kazkoks ramo chuipukas, ar ten 2 ar 4 ar 6
juntamai akuma labiau siurbs? ne cpu, ne lcd, bet ramo chipukas? ar tu cia
kitur lenki, kad prisidarysi appsu ir t.t..
aisku, siai dienai 6gb nereikalingi realiai. net ir 2gb gal dar net uztenka
is bedos, o bet taciau jo ten tiek yra... o kitas it'isniku posakis, ramo
niekada nebus perdaug, kas su tokiais appsu griozdiskejimais per
pastaruosius metus tai elementariai baigia pasitvirtinti.

"Invertuota panda"  wrote in message

On 9/25/16 19:47, [mikro] wrote:

> Nerta ten FHD, ten juk amoledinis pentailas, melynu beigi raudonu
> pixeliu ten perpus maziau. Gyvates odos efektas akivaizdziai matosi.
>
> kiek ziurejau srgb mode ijungus viskas ten pakankamai gerai. na
> paziuresim, bet kitaverstus, gauti 6gb ramo, sd820, 64gb normalaus
> ufs2.0 storago uz 400 euru yra lb gerai. aisku kamera ten nera kazkas
> tokio (as jos ir nenaudoju beveik, px man ji, bile yra)

nx tie 6gb ramo? Kad greiciau akuma susiurbtu? :)