Tema: Re: Google Pixel (Sailfish) kaina
Autorius: [mikro]
Data: 2016-09-21 18:41:12
klausyk as ziuriu cia:
https://oneplus.net/lt/oneplus-3
tai jis padefaultu su kokiu pakroveju? ar angliskas, ar eu? nes ten tie kur
rinktis, tai db tik angliska duoda. ir ka rekomenduojat pasiimti is tu
aksesuaru, bumpercaisas reikalingas, ar tas jo aliumas pakankamai tvirtas?:)
ble gal imsiu ir nusipirksiu as ji, visada parduot galima:D

On 2016-09-21 10:52, [mikro] wrote:
> ant kiek blet as nemegstu su telefonais santykiauti, tai netas zodis.
> tai man tie custom romai px, nezadu as ten sedeti ir savaitem
> atsirinkineti kas veikia, o kas ne. man telefonas standalone daiktas,
> injungiai ir veikia, uztenka su kompais santykiavimu, tai tiesiog reikia
> irenginio:) net rootinimo man nereikia:)

Tai niekas neverčia to daryti. Bet turėti tokią galimybę yra geriau, nei
jos visai neturėti.