Tema: Re: Google Pixel (Sailfish) kaina
Autorius: [mikro]
Data: 2016-09-20 18:03:28

"Bronco"  wrote in message news:nrrirm$lq2$1@trimpas.omnitel.net...

On 2016-09-20 17:51, [mikro] wrote:
> tai ka ble imt vietoj antro darbinio?

Na aš irgi neišprotėjęs, tai amazone pamedžiojau ir prieš porą mėnesių
sumedžiojau Nexus 6 už 343 eur. Aišku, jo viduriai ne karščiausia rinkos
naujiena, bet aparac labai cool. Kol kas jo pakaks, o paskui žiūrėsim.

per didelis anas. net 5.5 as nenoriu, pilnai man 5".

700 eur už telefoną mokėt tikrai bespredielas. Nebent čia kažkam tai yra
labai svarbus luxury atributas, be kurio jis bus ne prie chebros, tada
didesnė kaina tik į naudą tokiems gaunasi :)

taigi taigi, nezinau, ant kiek kaimas turi buti, kad telefonas dar butu kaip
aksesuaras...:)

Jei viduriai labai svarbu, tai yra dar OnePlus 3 tokiems atvejams. IMHO.

nu, silpnesnio jau uz g5, nebesinoretu, labai jau smagiai jis sukasi:) nzn,
I oneplus, kazkaip skersai ziuriu, gal ir bereikalo, matyt vidines
paniatkes:) man jis toks eksperimentinis reikalas...