Tema: Re: Tiems kas nemato pranašumų...
Autorius: Caponi
Data: 2015-08-24 12:03:08
"Invertuota panda" <fake@fakeemail.com> wrote in message
news:14f5ed2de68.576778995690675155@news.omnitel.net...

> O tai kokia praktinė vertė tokio "beprobleminio" softo su krūva saugumo
> skylių? Padėt į vitriną?

Kai telefonas nebando gyvent savo gyvenimo, juo galima tiesiog patogiai
naudotis.

> Saygumo skylės leidžiančios nuhackint tavo telefoną trukdo naudotis ar ne?
> Pvz skylė kokioj jpeg bibliotekoj?

Man netrukdo. Ir apskritai - kazi ka gi galima prihackint tam telefone? Visu
man aktualiu duomenu atsargines kopijas turiu, jokios slaptos infos telefone
nelaikau, o ten visokie kontaktai ar ten kokios menkavertes atsitiktines
nuotraukos (kokiu prekiu pavadinimu/kainu etikeciu, kompo detaliu ir pan. -
aktualiu nuotrauku darymui yra toks geras isradimas kaip fotoaparatas)
daugumai vartotoju vabsce px, bo jie jas (o ir dar gerokai asmeniskesnes)
kisa i visokias snukiaknyges ir bbd ant visokiu privatumu ir saugumu, tai
jei kas ir nupyzdintu, labai neapsiverkciau. Skaudziausias nuostolis, kaip
kazkada sakei, tikriausiai butu kokios SMS i Afrika uz brangiai, ale itariu,
kad namu parduot netektu, tai irgi pergyvenciau. Ir visa tai tik su
simboline rizika, kad kazkas mane imsis hackint - turiu nuojauta, kad
daugiau sansu susilauzyt koja einant saligatviu, o tai paliubomu skaudziau
butu...
Beje, pasikartosiu - apie visokius stambius korporatyvinius reikalus ir
kompiuterines/komunikacinjes technikos naudojimo ypatumus nesneku, ten
truputi kita situacija

> Bla bla bla. Tai tipo teigi, kad saugumo skylės neegzistuoja ir šiaip bbd?
> Sėkmės tada :)

Egzistuoja. Bet ju aktualumas priklauso nuo rizikos laipsnio - korporatyvui
ant servaku ir kitokios aparaturos, kur saugoma neviesa info tai labai
aktualu, o ant asmeninio debiliako is principo giliai px. Kaip ir sakiau,
pakankamai patirties turiu su kompais - nuo durno vartotojo nepades jokie
antivirusai, jokie skyliu lopymai, o jei galva turi, tai rizikos minimalios.
Nelabai isivaizduoju, kaip tai galima butu realizuot, ale galeciau
susilazint, kad su savo gausiu ir ivairiu interneto vartojimu laisvai
galeciau, pvz., su neupdeitintais ir nepalaikomais jau WinXP be jokiu
antivirusu pragyvent ir jokiu zarazu nepasigaut (beje, pastoviai turiu
kokius 1-2 laikinus kompus salia pasikures visokiem patestavimam, duomenu
pakopijavimam ir pan - ten niekada nesivarginu nei updeitu suleist, nei AV
instaliuot ir nieko...)

> Turi lišnų? Šiaip galima susilaukt ir įdomesnių problemų, jei kas nors
> tavo nuhackintą ir užbotnetintą mobilkę panaudos kaip proxy kokiem nors
> kriminaliniams reikalams.

Pats kaip ir su mobiliais devaisais daug reikalu turi - daug tokiu atveju
tarp savo pazistamu turi? Ar tik skaitai Enternetuose apie visokias
baisybes? :-)
Arba va tep padarom - pakelkit rankas, kas skaito tema ir kurio telefonas
kada nors buvo nuhackintas (jei galima su siek tiek detaliu, kad butu aisku,
ar tai del kazkokiu saugumo skyliu, ar del zioplumo ivyko)

> Tikimybė keliomis eilėmis mažesnė.

Tipo snekam apie 0.001% ir 0.000001% :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/