Tema: Re: Tiems kas nemato pranašumų...
Autorius: Caponi
Data: 2015-08-12 09:50:49
Mano praktika atvirkstine - po beveik metu kovos su zmonos Samsungu pagaliau
pasiektas naudotinas jo stovis, ties ta vieta viskas "uzfiksuota" ir dar
metus anas tiesiog veikia. As taip apskritai elgiuosi su visais savo
kontroliuojamais devaisais - kadaise buvo baisiai idomu vos ne kas diena ka
nors lauzyt, o dabar norisi daiktu naudotis pagal savo supratima, todel is
pradziu su bet kuriuo daiktu kazkiek reikia "pavargt", o paskui tiesiog px
visi ten tie atnaujinimai pasidaro - siuo metu berods visiem artimoj
aplinkoj esantiem telefonam ir plansetem yra naujesni firmwarai, kuriu as
specialiai nededu, nes kiek neturedamas ka veikt pasiskaitineju, tai nieko
man naudingo jie neatnesa, tik nauju didesniu ar mazesniu problemu. Vat tik
Samsungas siaip gausiai uzpiso su savo KNOX'u ir visokiais durnais bugais,
kuriuos dafiga ilgai gaudyt reikejo, todel daugiau i sitos kontoros
produkcija ziuret nesinori, kitiem aparatam paprastai pakanka
savaites-kitos.
Zodziu, as irgi geriau rinkciausi gryna Androida nei iki neatpazinimo
subjaurota, bet tai toli grazu ne vienintelis kriterijus, geriau jau tegu
aparatui per visa jo gyvavimo laika buna tik 1 updeitas, bet be realiu
problemu. Jau nesnekant apie tai, kad is Nexus linijos man nei vienas
modelis nesukele nei trupucio susidomejimo - nera atminties korteliu
palaikymo, baterijos niekada neblizgejo, o visa evoliucija galiausiai
baigesi kazkokia peraugusia 6" ujobischia :-)
Zodziu, visi turi savu pliusu ir savu minusu, as tik noriu pasakyt, kad man
asmeniskai tie Nexusai nera kazkuo isskirtiniai vien teigiama prasme ir juo
labiau nera "grynakraujai", nes gamina juos kas papuole, tame tarpe ir tas
pats Samsungas nagus prikiso :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/