Tema: Re: Tiems kas nemato pranašumų...
Autorius: Caponi
Data: 2015-08-15 01:15:02
"Invertuota panda" <padugne@home.lan> wrote in message
news:mqlgl3$arv$1@trimpas.omnitel.net...

> Siem laikam deja tai svajuko drambliones.

Kas "svajuko drambliones"? Kad buna beprobleminiu softo versiju? Bbz,
kazkaip iki siol pavykdavo visiem devaisam tokias (ar bent jau beveik
beproblemines, kuriu viena-kita beda galima paciam susitvarkyt) rast...

> Nuo saugumo skyliu niekas neapsaugotas ir ne PocketPC laikai kada prie
> interneto prisijungdavo tik per sventes.

Zinai, as tau taip pasakysiu - nuo ko tikrai nera vaistu, tai nuo durnumo.
Taip Androido pasauly as tik eilinis uzeris (na gal trupuciuka daugiau
pasidomiu ir zinau nei vidutinis statistinis telefono vartotojas), bet
tikriausiai nuo darbo su PC tam tikri naudojimosi iprociai susiformave ir
kazkaip nematau absoliuciai jokiu problemu gyvent su aparatu, kuriam
paskutiniai updeitai buvo turbut jau daugiau nei pries 2 metus. Ir tai bene
vienintelis mano kontroliuojamas aparatas, kuriam paskutine imanoma OS
versija sudeta, visuose kituose daznai gyvena net ne priespaskutine, nes,
kaip ir sakiau, man aktualu, kad aparatas veiktu kaip priklauso, o ne
didziausi skaiciukai "About" skiltyje, uzlopytos kazkokios siaubingos
skyles, uz ka reikia moket visokiais gliukais (beje, zinau, kad tavo stiliuj
butu leptelt prie ko cia Androidas, jei xrenovinu pridaro Samsungas, Asus,
Lenovo, etc., bet siuo atveju sneka ne apie konkretu gamintoja, plius su
ciulpinuku is esmes problemu daug kam yra, kad butu galima is "kaltininku"
saraso ta pati Googliu isbraukt). Taip, saugumo skyliu dx yra bet kokioj,
bet kuriai platformai skirtoj OS, tik vat kaip rodo praktika nuo begalvio
vartotojo jokie lopymai ir barjerai neapsaugos, o issiugdzius iproti pries
kazka padarant pamastyt, tos baisingosios skyles nelabai ir idomios patampa
(zinoma, situacija keiciasi kai sneka pakrypsta ne apie end juzeriui skirtus
asmeninio naudojimo devaisus, bet cia jau kita tema).
Zodziu as nesiruosiu apie nieka svajot ir ketinu toliau tiesiog naudotis
maksimaliai stabiliomis softo versijomis, o ne naujausiomis, saugiausiomis
ar dar kokiausiomis. Ir internetas tam tikrai ne kliutis :-)

> Ale upsidatina be problemu. Jau 3 metai, per ta laika N updeitu ir nei
> karto neteko perinstaliuot ar kaip nors resetint.

Tai ka dabar daryt? Pasidziaugt kartu su tavim, kad tau pasiseke? O as va
turiu tokia papigiaiska Asus FE375CXG plansete, tai per pirma naudojimosi
pusmeti Asuso kas ~ pora savaiciu kisami updeitai mane realiai jau uzpist
buvo pradeje, bet per ta laika "nei karto neteko perinstaliuot ar kaip nors
resetint" - tai cia jau reiketu ivertint kaip nezmoniskai grynakrauji ir
visapusiskai tobula daikta?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/