Tema: Re: Tiems kas nemato pranašumų...
Autorius: Caponi
Data: 2015-08-17 00:32:39
"Invertuota panda" <padugne@home.lan> wrote in message
news:mqqr9j$etn$2@trimpas.omnitel.net...

> Tokiu nebuna pagal apibrezima. Jei tu nieko nerasi, tai hackeriai ras. O
> kadangi is sito siais laikais uzdirbama nemazai pinigu tai nepatinges
> paieskot.
>
> Todel bet koks softas yra pasmerktas amzinam lopymui. Px ar tai telefonas
> ar kompas ar siuolaikinis automobilis. Px kas gamintojas.

Snekant apie visokias saugumo skyles - taip. Bet as siuo atveju snekejau
apie apie problemu, trukdanciu naudotis aparatu, nebuvima. Net zmonos
Samsunga priverciau pagaliau dirbt kaip priklauso ir be fokusu.

> Nuo naivumo taip pat.

Irgi teisybe. Tik as isvadas darau pasiremdamas savo pakankamai netrumpa
patirtim IT pasauly, tai naiviu tikrai saves nevadinciau :-)

> Smagu tai, kad siais laikais tu net nelabai nezinai ka darai. Pvz gali
> pakakti atsiverst koki nors delfi ir jau ziurek paciam to nezinant
> paskambinai i koki nors brangu numeri.

Delfio praktiskai nevartau :-)
Bet siaip interneta vartoju gausiai ir ivairiai, savo kompe viruso bent per
paskutinius 10 metu neturejau nei vieno (ne tai, kad praslydusio, bet net ir
bandancio patekt ir AV pagauto), kaip ir bele kokio adwaro, spywaro ir
kitokio brudo. Su mobiliakais nuo pat 1995 metu jokiu nesusipratimu niekada
irgi nera buve.

O jei rimtai, tai isimciu ir nemaloniu netiketumu pasitaikyt gali visur,
pvz., gali vairuot ir vaiksciot kaip pestysis grieztai pagal taisykles, bet
tai nereiskia, kad koks girtas pydaras taves negali nudauzt einancio ramiai
saligatviu. Ir nors toks atvejis realiai visai po mano langais yra ivykes,
as del to nesiruosiu atsisakyt patogaus ejimo saligatviu tiesiai kur man
reikia ir pradet judet kaip nindzia isnaudojant kaip galimo skydo kiekvieno
stulpo ar larioko :-). Ir juo labiau nematau reikalo drebet del kazkokiu
saugumo skyliu debiliake, kur max teorine rizika kokia - netekt keliu euru?
:-)

Ir dar - net ir ypac daznai atnaujinimus gaunancio aparato vartojimas
visalaik su paskutine firmwaro versija toli grazu negarantuoja, kad
nepaskambinsi "i koki nors brangu numeri".

> Tai ko tada sriubauji apie tuos updeitus jei nieko blogo nesidaro?

As nesriubauju. As apie tai, kad kol updeitai man netrukdo ir nieko
nesugadina, tol viskas OK. Bet tokie updeitai, kurie pafixina kazka saugumo
prasme ir atsinesa kartu viena - kita bug'a man neidomus. As pries bet koki
atnaujinima i savo technika isileisdamas pirmiausiai pasidomiu kokios to bus
pasekmes, tarkim, tas paminetas Asusas gyvena su paskutiniu iki-Lolipopiniu
firmwaru, bo su ciulpinuku yra bedu. Gali su manim nesutikt, bet as tokios
politikos laikausi jau labai seniai ir be isimciu - ir kompuose, ir
telefonuose, ir routeriuose, ir NAS'uose ir visur kitur - pirmiausiai
atnaujinimas turi neatnest problemu, paskui turi netrukdyt man patogiai
daiktu naudotis (pvz., todel as geriausia PC'iuku OS laikau Win7), o va
toliau jau galima pasidomet naujais featurais ar ten visokiais atnesamais
saugumo fix'ais.
Ar siaip, ar taip krypstam stipriai i lankas, pradine mano mintis buvo, kad
updeitu gausa pati is saves nereiskia nei nieko gero, nei nieko blogo ir juo
labiau, kaip Exo issireiske, as to nematau kaip daikto grynakraujiskumo
rodiklio.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/