Tema: Re: Tiems kas nemato prana
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-08-16 23:20:03
On Sat, 15 Aug 2015 01:15:02 +0300, Caponi wrote:

> Kas "svajuko drambliones"? Kad buna beprobleminiu softo versiju? Bbz,
> kazkaip iki siol pavykdavo visiem devaisam tokias (ar bent jau beveik
> beproblemines, kuriu viena-kita beda galima paciam susitvarkyt) rast...

Tokiu nebuna pagal apibrezima. Jei tu nieko nerasi, tai hackeriai ras. O
kadangi is sito siais laikais uzdirbama nemazai pinigu tai nepatinges
paieskot.

Todel bet koks softas yra pasmerktas amzinam lopymui. Px ar tai telefonas
ar kompas ar siuolaikinis automobilis. Px kas gamintojas.

> Zinai, as tau taip pasakysiu - nuo ko tikrai nera vaistu, tai nuo
> durnumo. Taip Androido pasauly as tik eilinis uzeris (na gal trupuciuka

Nuo naivumo taip pat.

> pati Googliu isbraukt). Taip, saugumo skyliu dx yra bet kokioj, bet
> kuriai platformai skirtoj OS, tik vat kaip rodo praktika nuo begalvio
> vartotojo jokie lopymai ir barjerai neapsaugos, o issiugdzius iproti
> pries kazka padarant pamastyt, tos baisingosios skyles nelabai ir
> idomios patampa (zinoma, situacija keiciasi kai sneka pakrypsta ne apie
> end juzeriui skirtus asmeninio naudojimo devaisus, bet cia jau kita
> tema).

Smagu tai, kad siais laikais tu net nelabai nezinai ka darai. Pvz gali
pakakti atsiverst koki nors delfi ir jau ziurek paciam to nezinant
paskambinai i koki nors brangu numeri.

> Tai ka dabar daryt? Pasidziaugt kartu su tavim, kad tau pasiseke? O as
> va turiu tokia papigiaiska Asus FE375CXG plansete, tai per pirma
> naudojimosi pusmeti Asuso kas ~ pora savaiciu kisami updeitai mane
> realiai jau uzpist buvo pradeje, bet per ta laika "nei karto neteko
> perinstaliuot ar kaip nors resetint" - tai cia jau reiketu ivertint kaip
> nezmoniskai grynakrauji ir visapusiskai tobula daikta?

Tai ko tada sriubauji apie tuos updeitus jei nieko blogo nesidaro?

--
kthxbai.