Tema: Re: Tiems kas nemato pranašumų...
Autorius: news
Data: 2015-08-16 20:30:13
On 15/08/15 01:15, Caponi wrote:

> "Invertuota panda" <padugne@home.lan> wrote in message

mato zmogus, kad sudu naudojasi, verkia, bet vistiek toliau naudojasi...
ir ka tu jam padarysi. bando vaska is s spausti, paskui pasiduoda ir
"tiesiog naudojasi".

visi zmones skirtingi, vienam uztenka pasikankinti su sudu ir po menesio
numeta i kampa. Kitam reikia 5, net 10 metu, kad suprastu, jog reikia
rinktis tikrus daiktus, o ne kiaurus lego surinktukus, dar kitaip
vadinamus android.