Tema: Re: nu ir kaip jumis s6?
Autorius: Ged
Data: 2015-04-24 15:21:46
mano marsrutas yra lentvaris > radisson Blu
vakare atgal.

paprastai yra gelezinis vilkas, ozo, gariunu, lentvario.

bet vakar vakare siule pro aplinkeli ir buvo 10 min greiciau negu pro
gariunus ir 12 negu pro savanorius.
o siandien ryte siule pro savanorius nes 12min greiciau negu pro gariunus
arba aplinkeli.

O seip pradejau naudoti navigacija kai paeksperimentaves atradau kad mano
isivaizduojami geriausi marsrutai su aplinkeliais nera nei trumpi ir nei
greiti palyginant vaziuojant per miesta smulkiomis gatvelemis.

"spakainas"  wrote in message news:mhclaq$njr$1@trimpas.omnitel.net...

Tai duok linką į tą sutaupytą maršrutą.