Tema: Re: nu ir kaip jumis s6?
Autorius: Exo
Data: 2015-04-23 13:08:49
Nu ir filosofas.... tu bent bandei naudotis? :D Man tu dabar primeni, viskuo nepatenkintą kaimietuką, atvažiavusį miestan mokytūs ir kuris daugiau nieko gyvenime neveikia tik bamba :)

Exo

"spakainas"  wrote in message news:mhadhv$q57$1@trimpas.omnitel.net...

O tai kas ten tą info suvedinėja? Nėra taip, kad žemėlapis rodo kamštį,
o realiai toks bbž, kaip ir visur kitur - pravažiuojamas per porą
šviesoforo ciklų, tobiš dėl to koreguot maršrutą ir važiuot per aplinkui
su tokiais pat "kamščiais" nelabai biznis gaunasi.

Bent jau aš tai susidariau tokią nuomonę - jei varai pagrindinėm gatvėm,
tai nelabai tu ten ką aplenksi, nes visur panašiai visi stovi - jei nori
realiai kamštį išdurt, reikia gerai situaciją pažinot ir lyst ten
kokiais kiemais ir pan keliukais, kurių navigacija paprastai net nerodo.

Plius dar kamštis kamščiui nelygu - kokiu geležiaku atrodo pzdc, žopa,
kamštis kiek akys mato. O realiai paaiškėja kad juda, ir per kokias 10
min pravažiuoji. Žirmūnų tiltas pvz vakare link antakalnio - kamštis net
žiede, bet važiuoji ir pravažiuoji per kelias minutes dešine juosta.
Todėl ir sakau, kad tie kamščiai čia pas mus tai tokie biškį juokingi.

Gali gal kokį maršruto pavyzdį duot, kur realiai pasiteisintų tas TA?