Tema: Re: nu ir kaip jumis s6?
Autorius: [mikro]
Data: 2015-04-21 10:34:55
pritariu visiskai. aisku, kiekvieno poreikiai kitokie, gal kasnors bd ripus
ir nesiojasi. as nei muzono, nei fotkiu nesinesioju, viskas cloude sedi ko
reikia, o kitas dalykas, muzonas tai irgi visokie spotify, google play ir
etc. nematau tikslo tampytis kruva mpęioskiu flashe.
tai man ta korta kaip suniui penkta koja. pasiemus 32 gb s6, sto bal 20gb
bus laisvi:)

"Korke"  wrote in message news:mh4ubp$ajk$1@trimpas.omnitel.net...

paburbesiu:
- nu i nafig ta kortele atminties siais laikais (caponio nuomones, nes jis
visa savo gyvenima jose nesiojasi gal nereikia), ar vel pasinersim i
diskusija, kad nesinesioti su savim visu seimos foto korteleje ir keletos
blueray rip'u yra nelygis?
- akumas nu kaip akumas, reik erdves palikt naujiem modeliam, o be to gi
plonumas del to gautas, lengvumas, na cia kaip su visais modeliais. Parodyk
apie kuri useriai pasakytu, vo ble, nors karta idejo tyyyyykrai pakankama.
- braizosi....na ta plastmasine muiline tipo nesibraize ? taip remelis
braizysis teoriskai, nu ir ka ? ar plastikas nupurkstas sidabriniais dazais
nesibraizydavo?

a, o ble, taciau, kur verksmas del batarkes neisimamos? gi kiekvienas
pradvinutas useris nesiojasi bent po dvi atsargines kisenese, kartu su ju
pakroveju. :)