Tema: Re: nu ir kaip jumis s6?
Autorius: Aladdin
Data: 2015-04-21 12:41:14
Na mano poreikiai tokie, kad telefone erdves reikia. Akumas talpesnis manau daug kam patiktu, tikrai
del to aukociau tuos kelis mm. O del braizymosi, tai kai norejau imti jau Z3 ir paskauciau gausius
visu verksmus del neaisku is kur atsirandanciu ibrezimu, tai stiklinis samsung'as kolkas rupesti
kelia, na nebent ten kazka geriau negu Sony prikure:( O dar kur samsung'o nuo naudojimo trukmes
atsirandantis lag'as...