Tema: Re: nu ir kaip jumis s6?
Autorius: Sunday
Data: 2015-04-22 17:15:27
O ant 6'' ekrano labai jusi skirtuma tarp HD ir ne HD??

Jei norima, visa savo gyvenima susikelt i mobilke, nes kazka irasyti,
kazka istrinti konkreciam atvejui kai kuriems veikejams yra per daug
sudetinga, tai jo, tada ir 5TB nepakaks.

Zinoma, marketingas - daiktas galingas, labai greitai galima iteigti,
kad be 32GB nebe gyvenimas, taciau realybeje, su daug mazesniais
kiekiais galima gyventi komfortiskai.