Tema: Re: nu ir kaip jumis s6?
Autorius: [mikro]
Data: 2015-04-21 10:31:44
fm niekada gyvenime nenaudojau nors ir buvo visokios nokios su fm, kortos
man nereikia irgi - jei dabar 16gb nexus 4 man per akis, kokie6gb laisvi. o
akumas, nu tai cia jau kitas klausimas. su manim visada powerbankas ar taip
ar taip keliauja, o is ismaniako, savaites as ir nesitikiu:)

"RolF2"  wrote in message news:mh3t81$vr1$1@trimpas.omnitel.net...

bet atminties korteles lizdo, FM radijos ir akumo talpos vistiek pagailejo.