Tema: Re: Samsung Galaxy Note 4
Autorius: bat0nas
Data: 2014-11-22 22:20:03
Note 4 keisti į Note 3? :) Na ir pasiūlei... :D

Pasikeisiu dar kartą ekraną (arba visą telefoną) šiek tiek vėliau. Kažkaip
labai nepatogu savaitę būti be telefono.

"Darius"  wrote in message news:XnsA3ED775BDB97FTbResPd@194.176.32.141...

Reiskia Note 4 priduok, atsiimk pinigus ir pamirsk. Turesi pinigus kiseneje
- galesi is naujo issirinkti aparata. Gal Note 3.

As Note pirma nauja esu pridaves del ekrano defekto. Is karto grazinimo
akto paprasiau, taisyti nenorejau. Gavau ta rasta, bet paemiau ne
pinigus, o kita nauja Note. Ir viskas gerai su juo.