Tema: Re: Samsung Galaxy Note 4
Autorius: bat0nas
Data: 2014-11-18 13:22:28
Mano 5 metų vaikas susitvarko su mano Samsungu be problemų, o 8 metų
vaikas - apskritai ošia.
Draugų 3 metų vaikas mačiau irgi Samsungą masterina be problemų.

Tad čia kaip ir ne rodiklis :D

"Vacys"  wrote in message news:m4f5go$qj5$1@trimpas.omnitel.net...

ojojoj, su samsungu atsargiai. Popieriuje ir testuose atrodo nerealiai, bet
ilgesniam naudojimui nekas... Pats padariau eksperimenta ir apdovanojau
seimyna Lumijom (mama, zmona, veliau tevas uzsikrete ir pats nusipirko
lumia). Negaliu patiketi, bet zmones, kuriuos sunkiai isivaizduoju
naudojantis ismaniaisiais, puikiai susitvarko su WP ir isnaudoja visas
funkcijas. Kas idomiausia, nei vienas nesugeba pasinaudoti mano Samsungu.

"Icetom"  wrote in message news:m3vpc1$4tp$1@trimpas.omnitel.net...

> Na gerai. Ištestavau kiaurai išilgai.

Aš su sese mamai užfundijome Galaxy S5. Žiūrėsiu dabar, ar daug klausimų
gausiu :). Nes anksčiau, tai ar Skype neveikia, ar rodo kaip
neprisijungusią, tai ilgai kraunasi, tai iš vis net paskambinti negali ir
pan. :). Jei bus mažai ar nebus iš vis klausymų, tai gal jau uždėsiu pliusą
Android OS ir Samsung kaip telefonų gamintojui (dabar oficiali 4.4.2 versija
telefone)