Tema: Re: Samsung Galaxy Note 4
Autorius: Caponi
Data: 2014-11-12 14:11:45
Ka kazkas ant spargalkes parase yra px pries istatymus. Problema tik tame,
kad kai kuriom kontorom tai reikia ilgai ir nuobodziai aiskint.
KNOX'o atvejis jo, siek tiek komplikuotesnis (kiek protingi zmones atkase,
tai Samsungu atveju warranty bit pasikeicia i "1" kai perdeginamas
saugiklis), ir nors realybej aparato veikimo  tai niekaip neturetu itakoti
ir neitakoja, taciau tam tikras hardwarinio tipo pakeitimas atsiranda. Nors
velgi, jei labai noretusi ieskot teisybes, tikriausiai vartotojas liktu
teisus.
Beje, rootinimas normaliom salygom kaip ir KNOX'o sujudint neturetu, ta tik
custom kerneliai padaro...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/