Tema: Re: Samsung Galaxy Note 4
Autorius: bat0nas
Data: 2014-11-12 12:45:11
Na gerai. Ištestavau kiaurai išilgai.

Mano nuomone: geriausias Android telefonas šiai dienai (sudėjus kartu HW +
SW). Be abejo nagrinėjant atskirus komponentus - bus geresnių. Bet kaip
visuma - super.
Valdymas, multiwindow, multitasking, greitis, s pen ir t.t. - beveik tobula
(tiek, kiek galima tikėtis iš tokio aparato). Aišku, kaip ir pridera, yra
gan daug pertekliaus (iš karto įdiegtos programos ir servisai, kurie naudoja
bateriją ir pan.).

Tiesa.. telefonas jau garantiniame :D :) Per kelias dienas kažkoks oro
tarpas atsirado tarp ekrano ir stiklo. Radau internete atvejų su savaime
skylančiu ekranu, ar pan. atvejais. Matomai dėl didelių gabaritų - bus tokių
atvejų. Norėtųsi, kad būtų pripažinta kaip gamyklinis egzemplioriaus brokas.

"bat0nas"  wrote in message news:m3qjeh$jc4$1@trimpas.omnitel.net...

Laba,

Gal jau yra naudojančių? Kokią versiją (Omnitel prekiauja SM-N910C su
Exynos)? Kokie įspūdžiai, komentarai, bėdos?
Ar pavyksta išgauti 6 valandas ekrano laiko? (man niekaip)