Tema: Re: Samsung Galaxy Note 4
Autorius: bat0nas
Data: 2014-11-14 11:44:47
Skype Android telefonuose nekama visada prisijungęs. T.y. niekada negali
būti tikras - ar tau niekas nerašo, ar Skype yra tiesiog atsijungęs.
Kai paleidi Skype ir susirašinėji/skambiniesi - viskas OK.

Tačiau fone Skype man dar nei karto neveikė gerai. Palyginus kaip koks
Whatsapp ar Viber, kurie dar nei karto nepavedė.

"Dainiushas"  wrote in message news:m44hva$alt$1@trimpas.omnitel.net...

blogumas kame? Su mano minimaliu naudojimu nepastebiu